משלוחים / ביטול עסקה
לקוחות יקרים, אנו מודים לכם על התעניינותכם וכוונתכם לרכוש באתר האינטרנט של פילבו. התקנון המפורט בהמשך רלבנטי בכל פעולת רכישה באתר פילבו וחשוב לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, ולהסכים לתנאיו, בטרם ביצוע הרכישה. ביצוע רכישה באתר מהווה את הסכמתך לתנאים הכלולים בתקנון זה.
משלוחים ואיסוף עצמי
משלוחים
פילבו מקפידה לעמוד בסטנדרט לפיו %90 מההזמנות יסופקו אליכם לא יאוחר מ 4 ימי עבודה.
אנו מתחייבים על מסירה עד בית הלקוח בתוך 7 ימי עסקים (שהם ימי עבודה, לא כולל שישי-שבת, ערבי חג וחגים.)
עלות המשלוח:
- דמי משלוח עד בית הלקוח הינם 35 ₪.
- משלוח חינם מעל קנייה בסך 300 ₪.
- איסוף עצמי מהחנות הינו ללא עלות. מייד עם השלמת ההכנה של הזמנתך תעודכנ/י על כך טלפונית / ב SMS וניתן יהיה להגיע ולאסוף את הזמנתך.
רכישת מוצרים ואספקתם:
- האתר מאפשר לך לרכוש מוצרים שונים באמצעות האתר.
- אנו מתחייבים לספק את המוצר הנבחר כפי שהוצהר בדפי האתר, וכל זאת בהתאם לתנאי חוזה זה.
- במקרה של מוצר שאזל במלאי או שיש בעיה באספקתו, אנו רשאים להודיע ללקוח על ביטול הרכישה, זאת עד 72 שעות ממועד הרכישה – באמצעות דואר אלקטרוני או הודעה טלפונית.
- השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או לדואר האלקטרוני של הלקוח, תוך 48 שעות ממועד ביצוע ההזמנה וכן בכך שהמוצר המבוקש קיים במלאי החנות בעת השלמת הליך המכירה.
- בעל האתר ידאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה
- בעל האתר לא יהיה אחראי לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:
- כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי
- שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
- כל סיבה שאינה בשליטת בעל האתר.
- אזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית תדירות החלוקה נמוכה יותר ולכן יתכנו עיכובים במועד המסירה. כמו כן באזורים אלה בעל האתר יהיה רשאי לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח.
- בעל האתר איננו מתחייב לזמן אספקה כאשר המוצר איננו נמצא במלאי בארץ. אם מוצר מסוים חסר במלאי, יהיה רשאי/ת הרוכש לבטל את ההזמנה ללא כל התחייבות.
- אופן הצגת המוצרים באתר ייקבע על ידי בעל האתר, מעת לעת, על פי שיקול דעתו הבלעדי. יובהר כי תמונות המוצרים המוצגות באתר, הינן להמחשה בלבד, ואינן מחייבות באופן כלשהו את בעל האתר
- קיימים 2 סוגי אספקה של המוצרים שנרכשו, כפי שמפורטים למעלה בראש הדף: משלוחים ואיסוף עצמי.
- במקרה והלקוח או מי מטעמו, לא יהיה נוכח בעת האספקה במען המבוקש לאספקה, יוחזרו המוצרים לחנות ומועד חלופי לאספקה יתואם באחריות הלקוח, דהיינו, הלקוח ביוזמתו ייפנה למוקד שרות לקוחות מועד אספקה חדש. במקרה כזה, יחויב הלקוח בדמי המשלוח המקוריים וכן בדמי משלוח נוספים עבור ההחזרה והמשלוח החוזר, על פי התעריפים המצוינים לעיל. האמור לעיל לא יחול במידה והלקוח יציין בהזמנה, כי הוא מסכים שהמוצרים, יושארו אצל שכן ששמו נקוב בהזמנה. האחריות הבלעדית הנובעת מהשארת מוצרים אצל שכן, כאמור לעיל, תהא של הלקוח.
ביטול עסקה
- אפשרות החלפה עומדת לרשותכם. תוכל להחליף את המוצר .חשוב להקפיד להביא את חשבונית העסקה, ואת המוצר באריזתו המקורית, בלי שנעשה בו שימוש. ניתן גם לבצע החלפה באמצעות משלוח. לטובת התיאומים וההסברים נא חייגו אלינו: 03-6827084 או באמצעות המייל: servicefilbo@gmail.com
- במידה ותהיו מעוניינים לבטל את העסקה – כמובן שגם זה אפשרי. אנו נאפשר לכם לבטל את העסקה ולהעביר אלינו את המוצר שרכשתם, בפרק זמן של 14 ימים לכל היותר ממועד הרכישה, כפי שגם מציין חוק הגנת הצרכן. לשם כך יש להודיע לנו במייל: servicefilbo@gmail.com .
- לטובת קבלת ההחזר, את הפרטים הבאים:
- למוצר מצורפת חשבונית הרכישה.
- המוצר מוחזר, כשהוא חדש כפי שנרכש בחנות (לא עבר כל שימוש).
- יודגש כי ע“פ הנחיית משרד הבריאות, בגין רכישת מוצרי מזון אין החזר כספי ואין גם אפשרות החזר
- המוצר באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש.
כיצד מוחזר המוצר:
- אנו ממליצים להחזיר את המוצר (לאחר ההודעה במייל) אלינו לחנות. זוהי הדרך הבטוחה והמהירה – אם היא כמובן מתאימה לכם.
- דרך נוספת להחזרת המוצרים היא באמצעות חברת שליחויות. אנו נתאם עמכם את המשלוח. בכל מקרה – ההחזר יינתן לאחר קבלת המוצר בחנות.
- יובהר כי במידה ותהיו מעוניינים להחזיר את המוצר ולהחליפו באחר – החזרת המוצר באמצעות שליחות שתהיה בעלות של 50 ש"ח.
איך ההחזר הכספי מתקבל
- במידה ושילמתם בכרטיס אשראי – ההחזר יבוצע לכרטיס האשראי שלכם (אנו ניצור קשר לטובת קבלת פרטי הכרטיס).
- במידה והתשלום התקבל במזומן – יבוצע ההחזר במזומן.
לשירות לקוחות לפרטים ובירורים באשר למוצרים או להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות באחת הדרכים הבאות:
- באתר פילבו filbo.co.il – "צור קשר".
- באמצעות המייל: servicefilbo@gmail.com
- באמצעות הטלפון: 03-6827084.